مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 آذر 1401 ساعت 15:102022-12-03سياسي

میرزا کوچک بزرگ مردی به گسترده تاریخ ایران است


نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید، میرزا کوچک را بزرگ مردی به گسترده تاریخ ایران و گیلان دانست و خاطرنشان کرد: میرزا کوچک سرش را داد، اما ایمانش را نداد و مردم را در مقابل روس و انگلیس حفظ کرد.

- حجت الاسلام والمسلمین یوسفعلی شکری امروز 12 آذرماه در همایش بزرگداشت شهید میرزا کوچک جنگلی و 11 روحانی شهید شهرستان املش، انسان را موجودی انتخابگر دانست و اظهار کرد: شرط اول انتخاب کردن شناختن، فهمیدن، عمق بخشیدن، به کار گرفتن و دوست داشتن برای عمل کردن است.

وی با بیان اینکه انسان تحت تاثیر جدی غرایز، عواطف و احساساتش است، افزود: دریافت های انسان از کانال سمع و بصر است و انسان به شدت تحت تاثیر شنیدنی ها و دیدنی ها قرار می گیرد و غرایز و عواطف و احساساتش را با شنیده ها و دیده هایش هماهنگ می کند تا خواست و اراده اش فعال شود و به عمل برسد.

نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به اشتراک انسان با حیوان در غرایز و احساسات، تصریح کرد: دانایی وجه تمایز انسان با حیوان است و انسان می داند تا کجا باید دوست داشته باشد و خوب و بد و حق و باطل و درست و نادرست و خیر و شر را تشخیص می دهد و انتخاب می کند.

حجت الاسلام شکری، اختیار را عامل سجده ملائکه به انسان دانست و عنوان کرد: انسانی که به انتخاب خیر دست می زند، آدم می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میرزا کوچک بزرگ مردی به گسترده تاریخ ایران است

میرزا کوچک بزرگ مردی به گسترده تاریخ ایران است